Su
Comune de Bunnànaru BANDIT Sa de XIII editziones de su Prèmiu
de Literadura in Limba Sarda ISCADÈNTZIA: 15 DE MAJU DE SU 2020 REGULAMENTU Sunt ammissas a su cuncursu òperas iscritas in cale si siat variedade de sa limba sarda e finas de sas ìsulas alloglotas (Tabarchinu, Catalanu, Tataresu e Gadduresu, de custas si pedit sa versione in limba italiana). Dae custa editzione si cheret abèrrere sa partetzipatzione finas a sos poetas de sa Corsica, pro sos chi faeddant su Sardo-Corso (Finas in custu casu si pedit sa versione de sos testos in limba italiana). Su tema est lìberu. Pro leare parte a su cuncursu non si pagat nudda. Un autore podet cuncùrrere a pius setziones, ma non pius bortas a sa matessi setzione. Sas
òperas: Su giudìtziu de sa giuria non si podet sindacare. Chie leat parte a su prèmiu cheret chi atzetet totu sas clausolas de su regulamentu. Si sas òperas non s’imbiant cun sa posta eletrònica, devent arrivire in ses còpias. SETZIONES A)
Poesia rimada Sos
elaborados devent èssere imbiados a s’indiritzu: S’organizatzione s’impignat a comunicare sa data de sa tzerimònia de premiatzione. ISCADÈNTZIA:
15 DE MAJU DE SU 2020 ____________________________________________________
Il
Comune di Bonnanaro BANDISCE Premio
di Letteratura in Lingua Sarda
REGOLAMENTO Sono ammesse al concorso opere scritte in qualsiasi varietà della lingua sarda e anche delle isole alloglotte (Tabarchino, Catalano, Sassarese e Gallurese, delle quali si richiede la versione in lingua italiana). Da questa edizione si intende aprire la partecipazione anche a poeti della Corsica, per le varietà di sardo-corso parlate nel sud della Corsica (Anche in questo caso si richiede la versione dei testi in lingua italiana). Il tema è libero. La partecipazione al concorso è gratuita. Il medesimo autore può concorrere a più sezioni, ma non più volte alla stessa sezione. Gli
elaborati: Il giudizio della giuria sarà insindacabile. La partecipazione al premio comporta l’accettazione di tutte le clausole del regolamento. SEZIONI A)
Poesia in rima Gli
elaborati devono essere spediti all’indirizzo: Sarà cura degli organizzatori comunicare la data della cerimonia di premiazione.
|