“ Infra‘e su Tempus, sù
Logu e sa Fua
boltadu ch’amus su selembru in lua …”
Dies flaccas…
Su deris s’oe o
crasa
truvana fittianas
ma colana ghjeunas de ammentu;
e chenz’issu no b’asa
cuddas culturas sanas
chi porrint su connottu pro alimentu;
sa Fua t’est impittende
e chenza mira ses, solu currende.
Sa Fua, de abberu
su Tempus s’hat furadu
brujende ‘e su coladu cudd’inzittu;
su Logu pro misteru
si che l’hat laccanadu
trabende gai ‘e s’Omine s’appittu,
e pro su enidore
hat ghjà agabbadu forzas e suore.
De Nudda sunt sas dies
chi como che bivimus
dae reflessu fora ‘e su passadu;
chenza ‘e cussu no bies
sas faltas chi no ischimus
fruttu de unu ammentu/irmentigadu;
lu tastas, in veridade
solu in paradas de … formalidade.
In cantu a falsidade
de flacca retentiva
sa posta a pare Ebrea est iscarmentu;
bisestu chenza edade
dassadu a sa deriva
in Sionismu agattada alimentu;
e a rolu boltadu
a su Palestinesu l’hat torradu.
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“ Tra Tempo, Spazio e Velocità
invertito abbiamo l’equilibrio in veleno …”
Giorni labili
…
Lo ieri, l’oggi o
il domani
scorrono quotidiani
ma passano digiuni di ricordo;
e senz’esso non hai
quelle culture sane
che porgono il vissuto per alimento;
la veemenza ti sta usando
e senza un fine, sei soltanto in corsa.
La veemenza (velocità)
è vero
s’è rubata il Tempo
bruciando la saggezza del passato;
lo spazio quasi per mistero
se lo è cintato
impastoiando dell’Uomo le speranze
e per il suo futuro
ha già sfinito forze e sudore
I giorni del Nulla
son quelli che viviamo
fuori ormai da riflessi del passato;
in sua assenza non vedi
gli errori inconsci
frutto d’una memoria/dimenticata
lo avverti, in verità
solo in parate di … pura formalità.
In quanto a ipocrisia
di labile memoria
quella operata Ebrea ne è esempio;
scempio senza età
lasciato alla deriva
trova nel Sionismo il suo alimento;
e con ruolo invertito
al popolo Palestinese l’ha applicato.
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